Условия за доставка

Доставка и плащане

Стоките, поръчани от електронния магазин на фирмата www.toplomax.bg, се доставят чрез куриер до избран от Вас адрес, до офис на куриерската фирма или могат да бъдат получени от следните адреси:

  • София 1797, бул. „Андрей Ляпчев“ 26, партер

  • 5400 Севлиево, ул. „Магистрална“ № 3

Работно време за получаване на място: понеделник – петък, 09:00 – 17:00 ч.

Доставката е за сметка на клиента.

Начини на плащане:

  • Наложен платеж – при получаване на стоката.

  • Виртуален ПОС терминал – директно през сайта с кредитна или дебитна карта. Поддържат се: Visa, Mastercard, American Express и други международни карти.

  • По желание (за София): доставка и монтаж на адрес от наш сервизен партньор – след допълнителна договорка.

Условия за доставка:

  1. Поръчаните продукти се доставят в най-кратки срокове от куриерите Спиди, Еконт, Лео Експрес, Интерлогистика или друга куриерска фирма по договорка.
  2. Цената на доставката се определя според теглото на продукта и избрания срок за доставка. Тя се изчислява автоматично след избора на начин на плащане и куриер в електронния магазин.
  3. Стандартният срок за доставка е до 2 работни дни след изпращане на коректно попълнена поръчка. При евентуално забавяне клиентът ще бъде уведомен своевременно. Поръчки направени след 16:30 ч. се изпълняват на следващия работен ден. 
  4. Рискът от повреждане или загуба на стоката при транспортиране преминава върху клиента от момента на предаване на пратката на куриер. Търговецът не носи отговорност за забавяне, причинено от куриер или друг доставчик.
  5. След доставката стоката следва да бъде прегледана внимателно от клиента или упълномощено от него лице. Всички повреди или липси трябва да бъдат съобщени незабавно на Търговеца. Ако се установят щети, възникнали при транспортиране, Търговецът не носи отговорност за гаранционното обслужване на съответния продукт.
  6. При приемане на стоката клиентът или трето лице подписват придружаващите документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е титуляр на поръчката, но приема стоката на посочения адрес.
  7. При необоснован отказ за получаване на стоката клиентът дължи разходите по доставката и връщането ѝ. Ако клиентът не бъде открит на посочения адрес в уговорения срок или не осигури достъп и условия за предаване на стоката, Търговецът се освобождава от задължението си да извърши доставката.

Допълнителна информация:

  1. Издаване на фактура – По желание на клиента се издава фактура. За целта следва да бъдат предоставени коректни данни (фирма, ЕИК, адрес и др.) при завършване на поръчката.
  2. Гаранция – Всички продукти се доставят с търговска гаранция съгласно приложимото законодателство.
  3. Право на отказ – Клиентът има право да се откаже от покупката в срок до 14 дни от датата на получаване, съгласно Закона за защита на потребителите.
  4. Работно време за контакт – Въпроси относно поръчки и доставки могат да бъдат задавани в работно време: понеделник – петък, 09:00 – 17:00 ч.

Свържете се с нас

Избери валута